Monday, September 12, 2005

草地



這是一個隨意可以躺在草地上的城市。

我不在乎妳你也不用在乎我。

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真好!有大大油綠綠的草皮可以孜意翻躺
我只能在過午後的吵雜冷氣房裏的鐵櫃旁小沙發上用一種頭快斷掉的方式,冒著校長隨時進來會發生的窘境下,大喇喇的給他睡到兩點半
這樣的心理與生理狀態真是蠻矛盾與衝突的勒!哈哈!

otaku

14/9/05 23:17  
Anonymous Anonymous said...

開學了嗎?聽起來真不是什麼好消息....
不過 歐 這樣你也可以睡到兩點半
果真利害^^

15/9/05 16:58  
Anonymous Anonymous said...

這張照片令我想起一首詩
The cricket sang
--Emily Dickinson

The cricket sang,
And set the sun,
And workmen finished,
one by one,
Their seam the day upon.
The low grass loaded with the dew,
The twilight stood as strangers do
With hat in hand,
polite and new,
To stay as if, or go.

A vastness, as a neighbor,came,--
A wisdom without face or name,
A peace, as hemispheres at home,--
 And so the night became.

10/10/05 19:20  
Anonymous Anonymous said...

笛金森的詩一向厲害,
我自己是非常喜歡這個照片。

11/10/05 18:50  

Post a Comment

<< Home